Wskazówki dla webmastera Przygotowywanie strony do programu partnerskiego

Biznes online może być trudny do utrzymania bez odpowiedniego marketingu. Sieć WWW szybko staje się zatłoczona, a rynek online jest bardziej przystanią dla hałasu niż wirtualne centrum handlowe dla kupujących. Istnieją duże firmy, które prowadzą agresywne kampanie marketingowe, które mogą zatracić wysiłki mniejszych firm w zakresie wysłuchania. Istnieje wiele oszustw i schematów, wszystkie w przebraniu szybkich strategii, które mogą wydawać się cudownym dla naiwnych ludzi biznesu, dopóki metody nie zostaną spełnione.

Jednak sieć World Wide Web nie jest tak niebezpieczna jak na dżunglę. Dzięki odpowiednim programom marketingowym, odpowiedniej wiedzy technicznej i odpowiedniej stronie internetowej możesz zarabiać pieniądze online. Jedną z takich technik jest dołączenie do programu partnerskiego.

Program partnerski to po prostu zbiór firm o tych samych celach, produktach i usługach. Wszystkie te firmy są skupione pod głównym partnerem, który sprzedaje swoje towary i usługi poprzez reklamy zamieszczane w witrynach stowarzyszonych. Reklamy te mogą mieć formę tekstu, np. W programie partnerskim Google AdSense; grafiki, takie jak te znalezione w różnych banerach zamieszczonych online; i strumieniowe multimedia, takie jak muzyka lub wideo, które mogą ożywić rozrywkę lub witrynę dla dorosłych.

Za każdym razem, gdy reklamy te są klikane, wyświetlane lub obserwowane, a także gdy strona główna zarabia pieniądze lub otrzymuje odpowiedzi z powodu starań swojego partnera, partnerowi wypłacana jest pewna prowizja. Ten program odesłań może sprawić, że programy partnerskie będą niczym więcej niż programami marketingu wielopoziomowego online, ale programy partnerskie są inne. W przeciwieństwie do wielopoziomowych programów marketingowych programy partnerskie działają tylko na dwóch poziomach i angażują mniejszy wysiłek w sprzedaż.

Programy partnerskie to po prostu skuteczny marketing. W tym przypadku skuteczny marketing można przeprowadzić, publikując reklamy dostarczane przez główną witrynę stowarzyszoną. Wszelki wysiłek marketingowy nie może jednak pochodzić z głównej strony. Twoja strona internetowa musi uzupełniać reklamy, a Ty jako webmaster musisz upewnić się, że strona jest przygotowana do marketingu partnerskiego.

Jeśli jesteś webmasterem witryny biznesowej, która chce zaangażować się w marketing afiliacyjny, zapoznaj się z poniższymi wskazówkami, zanim zmienisz układ strony.

o Niektóre programy partnerskie umożliwiają wyświetlanie reklam w zależności od gęstości słów kluczowych w Twojej witrynie. Może to być łatwe, jeśli treść Twojej witryny jest już gęsta w słowach kluczowych związanych z działalnością, do której jest przeznaczona. Jeśli jednak okaże się, że niektóre słowa kluczowe zostały błędnie zinterpretowane, może być konieczne ponowne zaprojektowanie tekstu witryny tak, aby pasowała zarówno do wyszukiwarki, jak i programu partnerskiego.

o Zbadaj charakter i wygląd reklam programu partnerskiego. Jeśli możesz zmienić wygląd reklam lub możesz dodać grafikę lub kolor do reklamy, którą w innym przypadku uznasz za nudną, zrób to. Nie należy jednak sprawiać, by pole reklamy wyglądało krzykliwie lub przesadnie, ponieważ może również obniżyć wygląd witryny. Upewnij się, że schematy kolorów są zgodne, aby Twoi klienci nadal wracali do Twojej witryny i klikaj reklamy, które publikujesz.

o Jeśli program partnerski nie pozwoli ci na manipulowanie reklamami, umieść reklamy w miejscu, w którym zmieszają się ze schematem kolorów witryny i gdzie będą one nadal wystarczająco widoczne, aby zostać zauważonym, odwiedzonym i klikniętym. na. Nie umieszczaj bogatej w tekst reklamy obok tekstu lub reklamy bogatej w grafikę obok innych elementów graficznych.

o Twoja strona musi być atrakcyjna i przydatna, zanim Twoja firma pogrąży się w jakimkolwiek programie partnerskim. Musisz zgromadzić odwiedzających i lojalnych klientów, zanim będziesz mógł oczekiwać, że ktoś kliknie na Twoje reklamy. W projektowaniu stron internetowych treść zawsze jest królem, więc wypełnij swoją witrynę użytecznym tekstem, być może z faktami lub wskazówkami, które mogą pomóc odwiedzającym Twoją witrynę. Spraw, aby Twój układ był atrakcyjny i łatwy do przeglądania.

o Tabele zwiększają wagę pliku witryny, a to może spowodować, że witryna będzie ładować się znacznie dłużej w przeglądarkach. Jeśli dodasz reklamy, Twoja strona może zostać załadowana jeszcze dłużej, a Twoi klienci mogą zostać wyłączeni. Zamiast korzystać z tabel, znajdź sposób na wykorzystanie arkuszy stylów. Mogą one rozjaśnić pliki HTML i umożliwić przyszłym klientom łatwiejszy dostęp do Twojej witryny.

Jako webmaster stoisz przed zniechęcającym zadaniem, jakim jest przyciągnięcie Twojej witryny do jeszcze większej liczby klientów. Jeśli będziesz postępować zgodnie z tymi wskazówkami przed przystąpieniem do programu partnerskiego, możesz być pewny, że twoje wysiłki w marketingu afiliacyjnym naprawdę przyniosą zyski firmie, dla której pracujesz.