Webmaster Staffing: Twoje rozwiązanie do budowania linków

„Nie posiadaj kafeterii: pozwól, aby to zrobiła firma spożywcza Nie prowadzisz drukarni: pozwól, aby to zrobiła firma poligraficzna, rozumiejąc, gdzie jest twoja prawdziwa wartość dodana i stawiasz za nią najlepszych ludzi i zasoby.

Pokoje z tyłu z definicji nigdy nie będą w stanie przyciągnąć twoich najlepszych. Przekształciliśmy nasze na czyjejś frontowym pokoju i nalegaliśmy na ich najlepsze. Na tym polega outsourcing. „- Jack Welch, były dyrektor generalny GE

Jeśli chcesz znaleźć się w wyszukiwarkach i przyciągnąć użytkowników do swoich witryn przy niewielkim nakładzie finansowym lub bez środków, to obsługa webmasterów lub outsourcing to odpowiedź na twój problem.

Według Jupiter Research, 48 procent dużych marketerów obecnie outsourcinguje swoje programy marketingu w wyszukiwarkach (SEM). Ich badania pokazują również, że 80 procent firm, które korzystają z outsourcingu, jest zadowolonych z wyników swojej kampanii, w porównaniu do zaledwie 58 procent w przypadku firm obsługujących SEM w firmie.

Outsourcing trafił praktycznie do każdej branży, a teraz stał się kluczową strategią dla firm marketingu w wyszukiwarkach, które jeszcze niedawno bardzo niestrudzą zajmują się webmasterami.

Jedną z usług dla webmasterów, które często są outsourcowane, jest budowanie linków.

Korzystając z obsługi webmasterów, klient może wybrać strategie budowania linków, które będą stosowane przez webmasterów. Obejmują one podejmowanie decyzji o tym, jakich technik używać, jakie kryteria należy stosować przy wybieraniu witryn do zbierania linków itp.

Jeśli czytasz na forach dla webmasterów, istnieje wiele różnych technik budowania linków. Należą do nich przesyłanie katalogów, wzajemne powiązanie, kupowanie linków, pisanie artykułów o Twojej branży i przesyłanie ich do katalogów i informacji prasowych. W Internecie dostępnych jest wiele narzędzi do budowania linków, umożliwiających identyfikację partnerów lub ocenianie procesu budowania linków.

Budowanie linków jest pracochłonnym procesem, ale jeśli zostanie zrobione właściwie, to zdecydowanie jest warte wysiłku. Odpowiednio wykonana kampania budowania linków pomoże zwiększyć pozycję w rankingu dzięki wielu wyszukiwarkom. Im więcej linków wskazuje na Twoją witrynę, tym wyższa jest pozycja w rankingu wyszukiwarek. Łączenie zwiększa również wiarygodność Twojej witryny. Angażowanie się w budowanie linków zwiększa również liczbę osób, które osiągasz, tym samym ustanawiając twoje połączenie ze społecznością internetową. Im więcej osób dociera, tym większy ruch przyciąga do Twojej witryny.

Jeśli chcesz dobrze pozycjonować, pozyskiwać ukierunkowany ruch i budować markę, potrzebujesz skutecznej strategii budowania linków i strategii marketingowej jako części ogólnego programu optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO). Budowanie linków wymaga czasu, a budowanie popularności linków wymaga wysiłku. I nie ma szybkich poprawek.

Jeśli naprawdę interesujesz się biznesem i chcesz wyprzedzić swoich konkurentów, ale nie masz luksusu czasu i pieniędzy, to czas, w którym rozważasz obsadę webmasterów.