Ważne narzędzia do optymalizacji witryn pod kątem wyszukiwarek – wybór webmasterów

Większość z nas zainwestowała dużo w narzędzia SEO w celu optymalizacji i chciała uzyskać odpowiednie narzędzie do SEO. Oto kilka narzędzi SEO, które pomogą Ci w optymalizacji pod kątem wyszukiwarek.

Link popularity:

Możesz użyć tego narzędzia, aby sprawdzić popularność linków w Google, Yahoo, MSN i innych wyszukiwarkach. Możesz sprawdzić swoje strony internetowe lub popularność swoich linków do stron konkurencji, podając adres URL.

Podobnie jak w Google, możesz także sprawdzić popularność trzech najczęściej wybieranych witryn dla wybranej frazy kluczowej. To narzędzie jest przydatne do odkrywania, jak daleko od rankingu znajdują się Twoje witryny.

Twój sukces jest oceniany na podstawie popularności. To niesamowite narzędzie, aby wiedzieć, ile płaci ci SEO.

Ranking wyszukiwarek:

To narzędzie może być używane do sprawdzania pozycji Twojej wyszukiwarki w głównych wyszukiwarkach i katalogach.

Ranking wyszukiwarek pobierze pozycje z Twojej domeny. Oferuje on internetowe raporty rankingów stron internetowych w 9 najlepszych wyszukiwarkach i katalogach internetowych, w tym Google, Yahoo! Szukaj, MSN, AOL, AltaVista, AllTheWeb, Yahoo! Katalog, Open Directory (Dmoz) i LookSmart. Wszystkie wyniki pochodzą z amerykańskich indeksów.

Anchor Text Checker:

Uważa się, że obecnie w wyszukiwarkach wykorzystuje się tekst kotwicy zwrotnej do rankingu. Witryna powinna być wysoko w rankingu dla słów kluczowych w tekście kotwicy zwrotnej.

Odkryj, jakich słów używają ludzie, aby linkować do Twojej witryny. Znajomość tego jest bardzo przydatna, ponieważ pozwoli ci dowiedzieć się, jakie kluczowe frazy powinieneś używać podczas swoich wzajemnych kampanii linków.

Wyszukiwanie w rankingu stron:

Narzędzie PageRank Search umożliwia wyszukiwanie w Google przy użyciu dowolnych słów kluczowych. Następnie zwróci, w zależności od znaczenia Google, witryny powiązane z tymi słowami kluczowymi.

Każdy wynik może wyświetlać graficzny pasek z rankingiem PageRank danej witryny. Wyniki można wyświetlić w kolejności PageRank.

Rozkład PageRank:

Istotną podstawą pozytywnych efektów wymiany linków jest to, że obie strony zaangażowane propagują podobną ilość PageRank względem siebie. Jeśli jedna z zaangażowanych stron ma znacznie większy ranking PageRank lub mniej linków wychodzących, jest prawdopodobne, że wszystkie strony jej witryny stracą PageRank, ze względu na najbardziej istotny czynnik, tj. Rozmiar witryny.

Tego narzędzia można użyć do sprawdzenia, jak funkcja PageRank jest rozłożona na najlepsze i wiodące zapytania wyszukiwarek w indeksie wyszukiwarki Google. Pozwoli Ci to porównać ranking PageRank w celu osiągnięcia najwyższych rankingów dla tych zapytań względem siebie.

Sugestie słów kluczowych:

Słowo kluczowe to dusza SEO. Kierowanie właściwych słów kluczowych jest bardzo ważną częścią każdej kampanii optymalizującej wyszukiwarkę. Wielu jest zdezorientowanych, decydując o właściwym słowie kluczowym na swojej stronie internetowej.

Istnieje wiele dostępnych narzędzi, które mogą sugerować odpowiednie słowa kluczowe dla Twojej witryny. Google niedawno uruchomił system AdWords, który sugeruje odpowiednie słowa kluczowe.

Narzędzie propozycji słów kluczowych gromadzi informacje z baz danych Overture i Google, aby pomóc Ci uzyskać właściwą równowagę pomiędzy wyborem bardzo popularnych słów kluczowych i wyborem słów o mniejszej konkurencji.

Backlink Tracker / Finder:

Tego narzędzia można użyć do znalezienia potencjalnych partnerów do wymiany linków. Jest to ważne narzędzie do śledzenia twoich linków. Wiele witryn zapewnia bezpłatny link do łącza zwrotnego, ale musisz się zarejestrować, aby uzyskać właściwe dane. Powrót linki są niezbędne do budowania link.

To narzędzie pomaga poznać liczbę linków zwrotnych i pozycję strony w danym okresie. Aby monitorować linki zwrotne, musisz dodać adres URL swojej witryny. Narzędzie Link Tracker pozwala poznać liczbę linków wstecznych do Twojej witryny.

Google Sitemap Generator:

To narzędzie umożliwia przesłanie mapy XML witryny zawierającej informacje takie jak częstotliwość zmian, priorytet, data utworzenia i inne. Google używa tych map witryn XML, aby lepiej zrozumieć, a tym samym lepiej spider witryny.

To bardzo przydatne narzędzie do generowania map witryn XML. Generowanie mapy witryny jest bardzo proste po prostu wprowadzenie adresu URL do narzędzia generowania map witryn, które można umieścić w katalogu głównym Google, aby zindeksować twoją witrynę.

W podobny sposób to narzędzie może generować mapę witryny tekstowej, aby utworzyć plik tekstowy (.txt), który wyświetla adresy URL w witrynie jeden po drugim. Yahoo wymaga tego typu mapy witryny; nazwa pliku została nazwana "urllist.txt". To powinno umożliwić Yahoo spider stronie szybciej i bardziej dokładnie.

To samo narzędzie może wygenerować mapę witryny HTML, która w prosty sposób wyświetliła wszystkie strony w Twojej witrynie, aby umożliwić wyszukiwanie. Mapy witryn są bardzo ważne, aby pomóc użytkownikom i wyszukiwarkom w poruszaniu się po Twojej witrynie.

Dynamiczne pisanie adresu URL:

Dynamiczne adresy URL są generowane z określonych zapytań do bazy danych witryny. Większość wyszukiwarek nie indeksuje dynamicznych adresów URL.

To narzędzie może być używane do przekształcania dynamicznych adresów URL w statyczne adresy URL przyjazne dla wyszukiwarek. Statyczne adresy URL są zazwyczaj lepiej pozycjonowane w wyszukiwarkach niż długo złożone, dynamiczne adresy URL z dużą liczbą parametrów złożonych, dlatego łatwiej jest je zaindeksować i są bardziej przyjazne dla użytkownika końcowego.

Karta raportu witryny:

Site Report Card zapewnia bezpłatne analizy strony internetowej, optymalizację i raporty promocyjne. Kiedy Twoja strona jest gotowa do startu, powinieneś ocenić kartę raportu swojej witryny.

Te narzędzia oferują cenne informacje, które pomagają ulepszyć twoje strony internetowe i zwiększyć ranking Twojej wyszukiwarki w zależności od zepsutych linków, błędnych słów, sprawdzania poprawności HTML, analizy czasu wczytywania, optymalizacji metatagów, optymalizacji obrazu, włączania wyszukiwarek, popularności witryny, analizy słów kluczowych.

Wniosek:

Narzędzia do optymalizacji wyszukiwarek są oferowane dla tych, którzy chcą je osiągnąć. Ideą tego artykułu jest połączenie różnych narzędzi SEO, narzędzi internetowych i narzędzi dla webmasterów w jednym miejscu i pomoc webmasterom w zbudowaniu udanej witryny. Omówiono kilka ważnych narzędzi SEO, poza tymi narzędziami wiele z nich zostało pominiętych w samo SEO.