The Marketing Mix: A Game Site Site's Perspective

Każdy sprzedawca na świecie może powiedzieć, że cztery elementy miksu marketingowego to produkt, cena, miejsce i promocja. Te cztery elementy taktyczne są powszechnie znane jako cztery Ps marketingu. Tak jak kluczowe składniki ciasta to jajka, mleko, mąka i cukier; te składniki mąki stanowią mieszankę marketingową. W tej globalnej erze błędem byłoby myśleć, że marketing to tylko reklama. Jest o wiele więcej, a my postaramy się zrozumieć te cztery Ps z punktu widzenia webmastera, który działa na internetowych stronach z grami flash.

Produkt

Produkt jest oferowany konsumentom na rynku. Produkt jest tworzony w celu wypełnienia luki. Jest to namacalny i nieuchwytny sposób zaspokojenia potrzeb i potrzeb. Nasz produkt tutaj to strona z grami online. Zgadłeś, że to prawda, jeśli uważasz, że nasz produkt jest nieuchwytny. Strona internetowa to usługa oferowana konsumentom i zapewnia im pewną korzyść. Nasza usługa gier online zapewnia klientom pewien poziom zadowolenia, dlatego jest klasyfikowana jako wartość niematerialna.

Produktami oferowanymi na stronie mogą być same gry. Poza tym usługa rejestracji użytkownika, śledzenie rozgrywanych gier, usługi udostępniania gier, usługi o wysokim wyniku, projekt strony internetowej, kolory i logo, opisy gier i instrukcje oraz różne inne funkcje witryny można uznać za produkt strony internetowej. Produkt powinien być zgodny z oczekiwaniami rynku. Więc jeśli webmaster obsługuje gry flash swoich klientów, powinien aktywnie angażować się w aktualizowanie gier flash nowymi, czyszczenie martwych i niepopularnych gier, pisanie znaczących i przejrzystych opisów i instrukcji. Wszystko to należy zrobić, aby upewnić się, że wymagania odwiedzających są spełnione.

Cena £

Cena to kolejny ważny element marketingu mix. Zaletą marketingu mix jest taki, który generuje pewien obrót dla organizacji. Pozostałe trzy PS można powiedzieć, że koszt zmienny organizacji i ceny to zwrot zainwestowanych kosztów. Techniki cenowe mogą być liczne. Ceny mogą opierać się na konkurencji, poniesionych kosztach, celach firmy, gotowości klienta do zapłaty itp.

W przypadku naszego internetowego portalu gier flash strategia ustalania cen jest nieco inna. Dla wielu może się wydawać, że w ogóle nie istnieje, ponieważ większość takich witryn ma swobodny dostęp i możliwość grania. Bardzo niewiele z nich pobiera opłaty za funkcje premium. Ale to nie oznacza, że ​​strategia cenowa nie istnieje. Zawsze istnieją środki, aby odzyskać naszą inwestycję, a w tym przypadku strony internetowe, metoda polega na reklamie online. Nasi goście płacą nam, oglądając nasze reklamy. Reklama online to bardzo szeroki temat. Programy wydawców online, które mogą oferować koszt za kliknięcie, koszt za wyświetlenie lub koszt metod rejestracji, są częścią naszego zestawu cen. Dlatego wyświetlanie takich reklam powinno być jasno zaplanowane, aby zapewnić zdrowy przychód.

Miejsce

Miejsce odnosi się do kanału lub metod, dzięki którym dotrzesz do swoich klientów. Jest to metoda, dzięki której segregujesz swoich klientów, odpowiednio je celujesz i dostarczasz im produkty i usługi. Na naszej stronie z grami online internet otwiera cały świat jako rynek. Należy starannie wybrać docelową demografię i geografię na tym olbrzymim rynku. Demografia gier online zazwyczaj obejmuje graczy w przedziale wiekowym od 13 do 29 lat. Mówiąc o geografii, nie jesteś ograniczony granicami międzynarodowymi, ponieważ zasięg internetu jest na całym świecie. Musisz więc wybrać geografię, z której możesz wygenerować dużą liczbę trafień i przychodów. Na tej podstawie należy również oprzeć język witryny. Tak więc współczynnik miejsca na stronie z grami online powinien być starannie zaplanowany, a programy marketingowe powinny być opracowane zgodnie z planem.

Awans

Promocja jest łącznikiem, który łączy usługodawcę i konsumentów. Korzystając z promocji, można wpływać, informować i przekonywać potencjalnych nabywców do korzystania z oferowanej usługi lub produktu. Środki promocji mogą być liczne dla witryn z grami. Od optymalizacji pod kątem wyszukiwarek do korzystania z internetowych programów reklamowych, można łatwo zaplanować swoje techniki promocji. W większości przypadków wymagana jest pewna kwota budżetu na promocję. Programy reklamowe mogą być wykorzystane do dotarcia do docelowej grupy odbiorców. Techniki promocji powinny być zaprojektowane w taki sposób, aby wyraźnie przekazywały informacje o naszych produktach i usługach odbiorcom docelowym, zwiększały zapotrzebowanie na nasze produkty i usługi, a także pomagały nam odróżniać się od innych.

Gdy docelowi odbiorcy zostaną osiągnięci poprzez promocję, cztery PS muszą być w stanie rekrutować, odzyskiwać i zatrzymywać odbiorców. Rekrutacja, odzyskanie i zatrzymywanie odwiedzających to jedno z największych wyzwań dla marketerów. Właściwe budowanie marki to najbardziej skuteczny sposób na zrobienie tego. Gdy stworzysz markę online, będziesz w stanie przyciągnąć i zatrzymać klientów. Ale to nie jest łatwe, jak się wydaje. Dużo ciężkiej pracy należy wprowadzić w miks marketingowy, aby stworzyć silną markę. Prężna praca powinna iść do czterech Psów, ponieważ są one czymś, co marketer może kontrolować do pewnego poziomu. Marketer jest zawsze ograniczony przez różne ograniczenia. W celu pokonania tych ograniczeń poszczególne elementy miksu powinny być zróżnicowane do pewnych poziomów, a różne badania i eksperymenty powinny zostać przeprowadzone, aby odnieść sukces w marketingu.