Sekret za zostaniem wielkim webmasterem

Zostanie partnerem dla webmasterów nie jest najłatwiejszą rzeczą do zrobienia. Jest to faktycznie sprzeczne z tym, co większość firm stowarzyszonych próbuje promować. Przynależność do sieci wymaga wiele pracy i poświęconych godzin. Wielu początkujących webmasterów jest po prostu zwabionych obietnicą łatwych pieniędzy; a potem rosną silnie rozczarowani, gdy ciasto nie wchodzi.

Są jednak ludzie, którzy osiągnęli sukces finansowy, jeśli chodzi o tego rodzaju działalność domową. Są to ludzie, którzy czytają drobnym drukiem, którzy wiedzą, jak prowadzić własne strony internetowe, oraz ci, którzy wiedzą, jak wybrać partnerów stowarzyszonych, z którymi chcieliby pracować.

Więc jeśli chcesz zostać partnerem webmastera – i udanego – możesz skorzystać z kilku wskazówek.

1. Po pierwsze, musisz wiedzieć, jaka jest różnica między byciem partnerem afilianta a webmasterem. W pierwszej można w zasadzie użyć dowolnej strony blogu lub platformy artykułów, na których można sprzedawać produkty lub usługi partnera.

Możesz mieć stronę internetową w Squidoo lub podobnych witrynach i sprzedawać swój artykuł w innych katalogach e-zine. Z drugiej strony, affiliator webmasterów oznacza, że ​​masz działającą stronę internetową (opłacaną w domenach), którą będziesz obsługiwać i kontrolować.

Daje to możliwość rzeczywistego wyboru, jakie reklamy będą wyświetlane w witrynie, gdzie będą wyświetlane na określonej stronie i przez jak długo.

Innymi słowy, masz zawsze mieć kontrolę nad sytuacją. Wielu webmasterów znajduje się na końcu umowy o członkostwo po prostu dlatego, że nie przeczytali drobnego druku umowy o członkostwo. Tak, powinna istnieć umowa między stronami, a bardzo często kontrakty są pomijane lub omijane przez webmastera.

Najważniejsze pominięte szczegóły to: rodzaj marketingu i rodzaj płatności. Istnieje różnica między ruchem kliknięć reklam, co powoduje, że ruch wykonuje określone działania, a ruchem faktycznie kupują produkty partnera stowarzyszonego.

Sposób płatności również jest bardzo zróżnicowany. Niektóre reklamy z kliknięciami są płatne o tysięczną, podczas gdy zależność od wyników opiera się na rzeczywistej rekompensacie za sprzedaż. Jeśli masz działającą stronę internetową i masz kilku potencjalnych partnerów stowarzyszonych w trybie gotowości, musisz najpierw poważnie rozważyć systemy marketingu i płatności, zanim zgodzisz się na jakąkolwiek umowę.

2. Jeśli masz partnera, który sprzedaje części samochodowe, twoja strona internetowa powinna być poświęcona temu wszystkiemu. To naprawdę nie wróży dobrze mieć kilka reklam części samochodowych na stronie internetowej, którą dedykowałeś swojemu kotowi Wąsaczom. Ponadto istnieje wiele przypadków, w których webmaster subskrybuje pewną liczbę partnerów stowarzyszonych w danym czasie.

Naprawdę nie ma w tym nic złego. W rzeczywistości jest to bardzo ekonomiczne ze strony webmastera. Byłoby jednak lepiej, gdyby rzeczywistą stronę internetową i jej partnerów stowarzyszonych (i odpowiadające im towary) można było sklasyfikować tylko w jednej niszy.

Na przykład: Twoja strona internetowa jest poświęcona egzotycznym kwiatom. Jeden z twoich partnerów może sprzedawać egzotyczne nasiona orchidei z Filipin, a inny sprzedaje stymulatory wzrostu storczyków. Ułatwia to robotom wyszukującym wylądowanie w Twojej witrynie, co może pomóc zwiększyć pozycję na stronie wyników wyszukiwania.

Jeśli znajdziesz innych dochodowych partnerów stowarzyszonych, ale należą oni do innej niszy; możesz rozważyć umieszczenie swoich reklam na innej stronie internetowej. Lepiej jednak, dlaczego nie stworzyć zupełnie nowej strony internetowej poświęconej im. Później możesz łączyć swoje witryny, by generować większy ruch.