O nowym narzędziu Amazon dla webmasterów – linki kontekstowe

Amazon.com aktualnie uruchamia nowy program w wersji beta o nazwie Kontekstowe. Wygląda na to, że będzie to doskonałe narzędzie, które pomoże webmasterom zwiększyć przychody z ich stron internetowych.

Linki kontekstowe są bardzo podobne do reklam Google AdSense, ponieważ umieszczają fragment kodu na swojej stronie internetowej, amazon czyta stronę, rozumie o co chodzi i wyświetla produkty, które są istotne.

Jest to znaczący rozwój z kilku powodów. Po pierwsze, jako webmaster, nie musisz już martwić się, że produkty amazonowe będą niedostępne. Może to być dużo pracy nad twoimi produktami i zastąpienie całego kodu produktów, które nie są już dostępne w amazon.com. Reklamy kontekstowe rozwiązują ten problem. Wyświetli tylko aktualne produkty.

Drugą dużą korzyścią jest to, że możesz czerpać korzyści z ogromnej inteligencji, jaką amazon zbiera na temat swoich klientów. Czy otrzymujesz e-mail od Amazon? Czy często logujesz się na ich stronie? Czy zauważysz, jak zmienia się strona główna w zależności od Twoich nawyków związanych z przeglądaniem i zakupami? Zebrano informacje od Ciebie i od milionów innych kupujących, a to oznacza, że ​​wiedzą, co może Cię zainteresować. Możesz wykorzystać tę inteligencję, wykorzystując reklamy kontekstowe. Teraz, gdy tworzysz stronę z treścią, możesz pozwolić Amazonowi dowiedzieć się, jakie produkty najlepiej sprzedać na tej stronie.

Trzecia korzyść polega na tym, że dzięki temu Twój odwiedzający stronę internetową będzie miał lepsze warunki zakupów. Pozwól mi wyjaśnić. Jesteś webmasterem, a to oznacza, że ​​prawdopodobnie masz doświadczenie w zakresie tematyki witryny. Ale czy wiesz wszystko? Czy znasz wszystkie najpopularniejsze produkty w swoim temacie? Oczywiście, że nie. Jest zbyt wiele rzeczy do zapamiętania i zbyt mało czasu w ciągu dnia. Ale Amazon wie. I będą wyświetlać te rzeczy w reklamach kontekstowych. Wykorzystujesz ich inteligencję do swojego zysku (i do ich zysku).

Nadzwyczajna kontrola nad tym, co jest wyświetlane

Jest jedna ważna rzecz w linkach kontekstowych, które czynią je bardzo atrakcyjnymi i lepszymi. To znaczy, że jako webmaster masz dość dużo kontroli. Dają ci wszystkie zwykłe formanty typu Amazon, które prawdopodobnie już znasz, takie jak rozmiar, kolor, wygląd i układ. Istnieje jednak jeden dodatkowy poziom kontroli, który będzie miał znaczący wpływ na skuteczność reklam kontekstowych w Twojej witrynie. Jest to możliwość oznaczania, za pomocą prostego html, dokładnie tych części strony, które mają być analizowane lub nie są analizowane pod kątem miejsca docelowego reklamy. To wspaniałe narzędzie dla Ciebie jako webmastera. Pozwoli ci to precyzyjnie dostroić to, co chcesz umieścić na swojej stronie.

Reklamy kontekstowe są obecnie w wersji beta i nie mam pewności, jak szerokie oferują je swoim partnerom, ale jeśli masz konto partnerskie, zaloguj się i sprawdź, czy masz do niego dostęp. Polecam zacząć używać i testować od razu! Jeśli masz stronę internetową i nie jesteś partnerem Amazon.com, bardzo polecam zarejestrować się! Wygląda na to, że może to być bardzo udane narzędzie, które znacząco wpłynie na współczynnik klikalności.