Przy tak wielu dostępnych narzędziach SEO najbardziej przydatny jest „Narzędzia Google dla webmasterów”. Narzędzia te nie mają jednak wszystkich zalet, które mogą pomóc w komercyjnych pakietach SEO, ale oferują szereg istotnych informacji o SEO. W tym poście opowiem o zaletach narzędzi dla webmasterów.
Co to są Narzędzia Google dla webmasterów?
To logiczny zestaw narzędzi przeznaczonych dla webmasterów. Te narzędzia ułatwiają komunikację z Google. Poinformują Cię, w jaki sposób Google widzi Twoją witrynę, w tym dostosowanie szybkości indeksowania, listę zewnętrznych i wewnętrznych linków, sprawdzanie słów kluczowych i współczynnika klikalności.
Jak zacząć?
Tu nie ma nauki o rakietach! Aby korzystać z tych narzędzi, musisz się najpierw zarejestrować. Po rejestracji musisz przejść proces weryfikacji. Aby zweryfikować własność, możesz wykonać dowolną z tych instrukcji-
Pobierz plik HTML, a następnie dodaj katalog główny do swojej witryny
· Dodaj znacznik HTML nad swoją stroną główną
· Zweryfikuj za pomocą Google Analytics
· Możesz wybrać dowolną z tych metod, aby zacząć korzystać z narzędzi Google dla webmasterów.
Łatwy w użyciu
Tak, korzystanie z narzędzi Google dla webmasterów jest tak proste. Po weryfikacji i uzyskaniu kodu od Google musisz umieścić go w swojej witrynie. Po pomyślnym zalogowaniu się możesz zobaczyć pulpit nawigacyjny, a stamtąd możesz uzyskać dostęp do różnych sekcji, takich jak mapy witryn, słowa kluczowe, błędy indeksowania i Twoja witryna.
Zalety narzędzi dla webmasterów
· Umożliwia dostęp do przydatnych danych i metryk kampanii marketingowej.
· Optymalizuje słowa kluczowe SEO poprzez dostarczanie w oparciu o najczęściej wyszukiwane słowa kluczowe danej branży. Mogą one być wykorzystywane zarówno do marketingu wychodzącego, jak i przychodzącego SEO.
· Zapewnia lepszą wizję związaną z ruchami indeksowania i indeksowania zgodnie z algorytmem wyszukiwarki witryny.
· Umożliwia korzystanie z danych analitycznych związanych z linkami wychodzącymi i przychodzącymi do stron internetowych oraz usprawnia również kampanię budowania linków.
Funkcje narzędzi dla webmasterów
Właściciele witryn często używają tych narzędzi do monitorowania, diagnozowania i optymalizowania swojej strony internetowej. Są to bardzo przydatne narzędzia do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, ponieważ dają właścicielom witryny ogólne informacje na temat kompletnych danych SEO, w tym błędów indeksowania, słów kluczowych itp.
Nawet jeśli szukasz rzeczywistego przeglądu swojej witryny, możesz skorzystać z tych narzędzi. Możesz zarejestrować go ZA DARMO, a po weryfikacji zobaczysz wszystkie informacje o swojej stronie.
Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem dużego eCommerce, czy małej witryny, narzędzia dla webmasterów mogą Ci bardzo pomóc. Pomagają one nie tylko poprawić pozycję strony w witrynie, ale także informują, gdzie brakuje Twojej witryny.