Katalogi artykułów lub katalogi linków: Opcje dla webmasterów

Szukając optymalnych rozwiązań, jeśli chodzi o promowanie stron internetowych, webmasterzy napotykają wiele pytań. Są wśród nich pytania o metodę promocji do wyboru, czasochłonność, koszt promocji itp. Najważniejsza jednak decyzja powraca do wyboru metody promocji strony. Powszechną praktyką jest wykorzystywanie dostępnych zasobów, takich jak katalogi sieciowe, które udostępniają linki z ich stron do wymienionych stron internetowych.

Ale nawet po tym, jak preferencje zostały nadane katalogom (bez względu na to, czy były płatne czy darmowe), tutaj są jeszcze dwie ważne rzeczy do rozważenia / opcje do wyboru: promuj stronę poprzez katalogi artykułów lub prześlij prośbę o dołączenie linku do katalogów linków.

Generalnie oba sposoby są dobre, gdy prośba webmastera została zatwierdzona pozytywnie, a co za tym idzie – link do strony internetowej.

Musimy tu wspomnieć, że głównym celem promocji strony internetowej jest jak największa strona na całej skali witryn o wysokim rankingu, innymi słowy, aby pojawiła się na pierwszych stronach i jak najbliżej do góry kiedy wyszukiwarki wracają do wyników wyszukiwania użytkowników dla żądanych słów kluczowych.
Znajdowanie się na szczycie wyników wyszukiwania oznacza więcej odwiedzających stronę, a przez to lepszą działalność.

Aby pojawić się na tym pożądanym miejscu, strona internetowa musi być znana w "świecie online", co oznacza, że ​​musi zawierać linki z innych zasobów sugerujących tę stronę.
I tutaj wracamy do potrzeby posiadania takich linków.
(Należy również stwierdzić, że strony internetowe z unikalną i użyteczną treścią z czasem stają się popularne bez specjalnie zorganizowanych promocji, ale podczas pierwszych kroków w ich "życiu" promocja w Internecie ma kluczowe znaczenie dla każdego zasobu online).

Pomiędzy artykułem a katalogami linków najprostszym sposobem byłoby wybranie ostatniego – katalogu linków. Porównywanie z linkiem do katalogu artykułu jest mniej czasochłonne, ponieważ wymaga jedynie krótkiego opisu strony internetowej (słów kluczowych, adresu URL i tytułu) i oczywiście dokładnego wypełnienia formularzy. Webmaster następnie czeka na zatwierdzenie, a jeśli pozytywne – zadanie jest gotowe.

Wręcz przeciwnie, promowanie poprzez katalogi artykułów wymaga więcej poświęcenia tylko dlatego, że katalogi artykułów akceptują artykuły do ​​przesłania, a nie odsłonięte linki. Dlatego w celu promowania witryny webmaster musi trochę czasu, aby napisać odpowiedni artykuł. Artykuł powinien być adekwatny do głównego tematu strony internetowej, zawierać bogaty wzór słów kluczowych, z którego skorzysta promowana strona internetowa.

Teraz przyjrzyjmy się korzyściom z każdego rodzaju promocji:

Katalog linków będzie zawierał tylko link do strony internetowej i krótki opis.
Katalog artykułów zawiera cały artykuł o wybranym temacie i obsługuje go za pomocą łącza internetowego.
Wyobraźmy sobie, że użytkownik przychodzi znaleźć konkretne informacje. Jakie są możliwości dla webmastera, który odpowiada na krótki opis podczas przewijania dużej listy innych linków? A teraz przeanalizujmy tę samą sytuację, gdy podczas wyszukiwania za pomocą słów kluczowych użytkownik pojawia się na stronie, na której jest tylko jeden sugerowany link i cały artykuł odnoszący się do wpisanych słów kluczowych ..?

Katalog linków prowadzi od wielu do "niezliczonych" linków na jednej stronie, co jest mniej cenne dla wyszukiwarek takich jak Google, na przykład.
Katalog artykułów zawiera zwykle po jednym artykule na stronie. Jeden artykuł na stronie oznacza, że ​​link webmastera będzie miał własną "prywatność", a zatem większą wartość dla wyszukiwarek.

Przesyłając link do katalogu linków, webmaster może spróbować uczynić opis strony bardziej realistyczną niż inni konkurenci. Ograniczenia są jednak oczywiste.
Pisząc artykuł webmaster ma szansę powiedzieć więcej. Tutaj wszystko zależy od umiejętności webmasterów, aby artykuł był użyteczny i interesujący dla czytelników. Dobrze napisany artykuł zawierający przydatne informacje wzbudzi zaufanie do autora. Dołączone linki zyskają większą wartość dla użytkowników i szanse na to, że użytkownicy odwiedzający promowaną witrynę znacznie wzrosną.

Podczas gdy linki w niektórych katalogach linków są od czasu do czasu przycinane, artykuły rzadko spotykają się z tym samym losem. Dobre artykuły nawet po latach mogą mieć tę samą wartość i zawierać wiedzę i odpowiedzi dla swoich czytelników.

Mówiąc o koszcie, wiele katalogów linków zdecydowało się na przyjmowanie tylko płatnych przesyłek … Niestety, po roku, twój link może zniknąć z tych katalogów w wyniku końcowej usługi / subskrypcji lub tylko dlatego, że zasady katalog został zmieniony.
Tak nie jest w przypadku katalogów artykułów.

Istnieje jednak niezaprzeczalna funkcja, która działa tylko w przypadku przesyłania katalogów linków – automatyczne przesyłanie. Dysponując dobrą bazą danych stron internetowych, które umożliwiają automatyczne przesyłanie stron internetowych, zadanie polegające na zwiększeniu liczby linków zwrotnych za pośrednictwem katalogów linków można wykonać za pomocą kilku kliknięć myszką.

Podsumowując wszystko, co zostało powiedziane w tym artykule, należy stwierdzić, że przesyłanie katalogów do artykułu ma duże zalety, ale są też charakterystyczne cechy dostępne tylko przy przesyłaniu linków.

Jeśli katalog artykułów jest Twoim wyborem, zapraszamy do naszego Katalogu bezpłatnych artykułów [http://readers-choice.org] w [http://readers-choice.org]

Katalog artykułów do wyboru czytelników pomoże Twojej witrynie w uzyskaniu czytelników & # 39; Uwaga!