Jak wybrać firmę lub projektanta stron internetowych?

Zatrudnienie firmy zajmującej się projektowaniem stron internetowych w celu przeprojektowania strony internetowej firmy to duża decyzja. Chcesz mieć pewność, że firma jest dla Ciebie odpowiednia i może zaspokoić Twoje potrzeby w sposób, który najbardziej Ci odpowiada.

Poniżej znajdują się cztery rzeczy do rozważenia przy zatrudnianiu projektanta stron internetowych lub firmy zajmującej się projektowaniem stron internetowych:

1. Budżet: Wielu właścicieli firm może uznać wydatki na stronę za obszar, w którym mogą skąpić. Zdecydowanie wzywam do tego. Strona internetowa jest kluczową częścią wizerunku Twojej marki. Bez witryny, która dokładnie przedstawia przesłanie Twojej marki, zapewniasz klientom niepoprawne postrzeganie Twojej marki. Może to mieć poważne konsekwencje dla sukcesu Twojej firmy.

Szukając projektanta stron internetowych, chcesz mieć pewność, że otrzymujesz najlepszą możliwą stronę internetową. Nie oznacza to, że najdroższą firmą zajmującą się projektowaniem stron internetowych jest już droga. Dlatego musisz zbadać wszystkie swoje opcje.

Właściciele firm, którzy szukają najtańszej firmy zajmującej się projektowaniem stron internetowych z nadzieją, że dadzą im satysfakcjonujący produkt, nie są w żadnym wypadku właściwym sposobem myślenia. Niskobudżetowa firma, która zapewnia ogólne projekty szablonów, nie może stworzyć strony internetowej zgodnej z wizerunkiem Twojej marki.

Twoja marka jest wyjątkowa i różni się od konkurencji, prawda? Jeśli zatrudnisz firmę projektową, która zapewnia ogólny interfejs do projektowania stron internetowych, nie wyrażasz publiczności, że jesteś wyjątkowy. Zamiast tego pokazujesz perspektywy, że zapewnisz ogólną i przeciętną usługę. Nie będziesz wyróżniał się na tle konkurencji i nie zobaczysz pożądanego sukcesu biznesowego.

Udana witryna internetowa jest dostosowana, łatwa w nawigacji i skutecznie zachęca potencjalnych klientów i klientów do podjęcia działań. Firma zajmująca się projektowaniem stron internetowych, która może zapewnić Ci stronę internetową, która uosabia wszystkie trzy cechy, jest dokładnie tym, czego chcesz. Ale nie każda firma projektowa wie, jak to zrobić – dlatego te, które odnoszą sukcesy, zwykle znajdują się w wyższym przedziale cenowym. Mają umiejętności, które trudno znaleźć w innych firmach.

Jeśli nie jesteś jeszcze gotów wydać dużej sumy pieniędzy na swoją stronę internetową, poczekaj trochę dłużej, aż będziesz mieć budżet na wykonanie witryny za pierwszym razem. Widziałem wielu właścicieli firm, którzy przeszli przez kilka nieefektywnych projektów stron internetowych, zanim zatrudnili odpowiednią firmę, aby wykonać pracę dokładnie tak, jak lubią. Ci właściciele firm zmarnowali tysiące dolarów, wybierając firmę projektową o niskim budżecie.

2. Lokalizacja: Czy wolisz, aby Twój projektant stron internetowych znajdował się w odległości jazdy samochodem, czy ma to znaczenie dla Ciebie, gdzie się znajduje? To zdecydowanie pytanie, które chcesz sobie zadać. Ten podpowiedź pomoże ci zawęzić wyszukiwanie. W przeszłości współpracowaliśmy z kilkoma firmami projektowymi. Niektóre były zlokalizowane w całym kraju, inne w naszym mieście. Nie mamy nic przeciwko współpracy z firmami projektowymi w całym kraju. Jeśli będą idealnie pasować do nas lub naszych klientów, wykorzystamy ich. Nie zmusimy do dopasowania się do firmy w naszym mieście, jeśli nie będziemy ich szaleć.

3. Poprzednie projekty: Zawsze przeglądaj obie referencje i portfolio firmy. Samo spojrzenie na portfolio firmy projektowej nie powie ci, jak to jest z nimi pracować. Mogą wytwarzać doskonały produkt, ale powodują u swoich klientów ogromne bóle głowy i stres. Chcesz firmy, z którą łatwo współpracować i zapewnia najlepszy możliwy produkt.

Referencje pokażą ci doświadczenia poprzednich klientów z firmą, a portfolio pokaże rodzaje stron internetowych i projekty, które produkują.

Jeśli nie widzisz referencji lub portfolio na stronie projektanta, to mógłby być czerwoną flagą. Nie powinieneś prosić firmy o przesłanie zdjęć ich wcześniejszych projektów – te przedmioty powinny być łatwe do znalezienia na ich stronie internetowej.

Niektóre rzeczy, których należy szukać w poprzednich projektach firmy, to …

  • Łatwość nawigacji po stronie.
  • Skuteczność w zachęcaniu odwiedzających witrynę do działania.
  • Estetyka wizualna.
  • Statyczne strony HTML zawierające zoptymalizowaną kopię internetową i obrazy, które mogą być indeksowane przez wyszukiwarki. Gdy cała witryna jest oparta na technologii flash, nie może jej indeksować pająki wyszukiwarek i roboty.

4. Twoje przeczucie: Zawsze ufaj swoim przeczuciom. Jeśli firma naciera cię w niewłaściwy sposób – nawet jeśli nie potrafisz wskazać, co powoduje złe przeczucia – nie idź z nimi. Chcesz czuć się całkowicie komfortowo i pewnie w wybranej firmie. Jeśli masz wątpliwości, skontaktuj się z firmą. A jeśli jesteś nadal nie jesteś pewien, czy z nimi współpracujesz, powstrzymaj się i poszukaj innych firm, które mogą odpowiadać Twoim potrzebom.