Jak pogody Google Algorithm Changes

Jeśli poświęcasz dużo czasu na czytanie różnych forów dla webmasterów, nie masz wątpliwości, że wyzwanie, które wielu webmasterów doświadcza po obejrzeniu zmiany algorytmu Google, powoduje, że strony internetowe zatapiają się w wynikach wyszukiwania. Ale zawsze są inni webmasterzy, którzy dobrze sobie radzą ze zmianami i wielu, których rankingi nie uległy zmianie.

Co pozwala niektórym stronom internetowym na częste zmiany algo, a nawet prosperowanie, podczas gdy inne są wygnane do niższych regionów SERPS lub całkowicie zbanowane? Jednym słowem, umiar.

Search Engine Optimization jest lukratywnym biznesem, a wielu SEO rutynowo „przesuwa granice” tego, co jest dozwolone przez wyszukiwarki, aby zmaksymalizować ranking witryny klienta i przyciągnąć więcej klientów. Problem z tym podejściem polega na tym, że Google nieustannie przesuwa post. Jeśli grasz zbyt agresywnie, Twoja witryna zostanie ukarana, gdy Google zmieni algorytm.

Co zatem możesz zrobić, aby bezpiecznie zoptymalizować witrynę pod kątem wyszukiwarek? Jest kilka rzeczy do zapamiętania:

1 – Spraw, aby działania SEO stały się atutem Google, a nie nemezis. Korzystaj z praktyk optymalizacji etycznej, które zapewniają, że Twoje strony będą się dobrze rangować i przejdą test „trafności”. Google zatacza spamerów
ponieważ zniekształcają wyniki wyszukiwania, co czyni je mniej istotnymi dla poszukujących, a mniej trafne wyniki prowadzą użytkowników do innych wyszukiwarek. Zrozumiałe jest, że Google nie lubi
to trochę! Konkluzja: Uczyń strony przyjaznymi dla wyszukiwarek, ale nie spamuj. W ten sposób, gdy twoja strona znajdzie się w pierwszej dziesiątce, naprawdę zasługuje na to, aby tam być.

2 – Wniosek do # 1: Podaj treść, która jest naprawdę odpowiednia dla zapytań wyszukiwania, dla których strona zajmuje dobre miejsce. W rzeczywistości staraj się, aby Twoja strona była najbardziej odpowiednią (i najbardziej użyteczną) stroną w Internecie dla tych terminów wyszukiwania. Google uwielbia wiele wysokiej jakości treści, które są rzeczywiście przydatne dla odwiedzających, a ich algorytm rankingowy nagradza Cię sowicie za to, często
z niewielkimi lub żadnymi technikami SEO w ogóle. Wiele wysokiej jakości treści zawiera wiele wysokiej jakości linków do Twoich stron, co z kolei pomaga jeszcze bardziej zwiększyć ich rankingi!

3 – Używaj moderacji we wszystkim, co robisz w odniesieniu do SEO. Jeśli nie przesuniesz się do samej linii, znacznie rzadziej przekroczysz ją, gdy Google przeniesie ją na ciebie. Dotyczy to linkowania, gęstości słów kluczowych, tagów nagłówków … wszystkich typowych technik SEO, które są obecnie używane przez webmasterów.

Wniosek

Webmasterzy, którzy są zadowoleni po każdej aktualizacji Google, sprawiają, że ich wysiłki SEO są rzeczywiście korzystne dla indeksu Google. Ich strony są pełne odpowiednich, użytecznych treści i odmawiają
przy użyciu „szarej strefy” technik SEO. Pamiętaj, że dzisiejsze techniki „szarej strefy” są często jutrzejszymi technikami „czarnego kapelusza”.