Czy firmy optymalizujące wyszukiwarki zwracają uwagę na Google

W przeszłości był dzień, w którym można zainstalować stronę partnera wymiany linków na swojej stronie jako narzędzie SEO, w razie potrzeby jako mapę witryny. Będziesz prosił o linki do swojej strony internetowej, a następnie, w zamian, link do kogoś innego.

Sam nie odmówię udziału w takim wydarzeniu. Przez lata był sprzedawany jako korzystny sposób budowania więzi. Takie usługi wymiany linków, jak Linkmetro, BRL, Telalinks i tak dalej (z których wszystkie moim zdaniem są teraz bezużyteczne) pojawiły się i zaczęły automatyzować proces wymiany linków.

Do tych firm SEO, które czerpią swoją etykę i strategie z lamp (synonim GOP dla „interwebs”), zapraszam do odwiedzenia prawodawcy. Osoba znająca wszystkie aspekty optymalizacji pod kątem wyszukiwarek „rightosphere”. Przedstawiam Ci wskazówki dla webmasterów Google.

Wskazówki Google dla webmasterów zawierają informacje o prawach i błędach optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Nie wiesz gdzie to jest? Cóż, nie ma łatwego sposobu, aby się tam dostać, z wyjątkiem Googling „Wskazówki Google dla webmasterów”. Po wpisaniu wpisz „schematy łączy”.

Kilka punktów w dół zobaczysz na liście nots „Nadmierne wzajemne linki lub nadmierna wymiana linków („ Link do mnie, a link do ciebie ”)”. Co? Masz na myśli, że strona moich partnerów jest bezużyteczna? Te niezliczone godziny wymiany linków spamujących partnerów zostały wykonane? Te piękne dwukierunkowe linki na nic?

Tak. Życie jest trudne, idź dalej.

Pomimo tego, że Google przedstawia swoją opinię na temat wymuszonych wymian linków w jasnym świetle, chodząca w dół Search Engine Optimization Company Lane (niestety niebezpieczna okolica) pokaże, że niewielu słucha. Nadal reklamują „wzajemne zarządzanie linkami” i podobne usługi. Oszczędzaj czas. Blogi, artykuły, informacje prasowe, krótko mówiąc, linki oparte na treści są nadal silne i prawdziwe. Jeśli chodzi o wymianę linków, cóż, zmniejsz straty czasu i ruszaj dalej.

Oczywiście to, co reklamują inne firmy zajmujące się optymalizacją wyszukiwarek, nie oznacza, że ​​czekają na mnie zmarnowane kilobajty. Czasami jednak ci na pół poinformowani analfabeci Google Webmaster Guideline zabiegają o fałszywe usługi dla jednego z naszych klientów. Tak więc czasami pojawiają się rozmowy.

„Dlaczego nie prowadzimy wymiany linków?” Klient zapyta.

"Strata czasu." Odpowiem.

„Ale inni SEO twierdzą, że potrzebujemy wymiany linków”.

„Są w błędzie”.

„Ale słyszałem to od więcej niż jednego SEO, potrzebuję wymiany linków”.

Wzdycham krótko, zanim odpowiem: „Cóż, więcej niż jedna firma zajmująca się optymalizacją wyszukiwarek może być nieświadoma. To nie dziwne, że jesteś na pierwszej stronie Google bez wymiany linków?”

„Ale dlaczego ci inni faceci SEO mówią, że potrzebuję wymiany linków?”

Odpowiedź na to pytanie jest oczywiście „Cóż, chociaż jestem pewien, że wiedzą, jak czytać, nie chcą czytać Wskazówek Google dla webmasterów”.

Podróż do wskazówek Google dla webmasterów zawsze wydaje się rozbrajać ich obawy. Wzajemne linki to tylko kolejna taktyka SEO w przeszłości, która lepiej jest tam pozostać. Pisz treść, buduj linki jednokierunkowe i za wszelką cenę przeczytaj zasady.