Artykuł marketingowy: pojawia się na pierwszej stronie Google

Uruchomienie nowej strony internetowej może stworzyć oczekiwania na ogromny ruch i jeszcze większe nagrody. Jednak surowa rzeczywistość wkrótce trafia do domu, gdy strona jest na żywo i online. Czekając cierpliwie, nowy webmaster obserwuje niezmienne zero na swoim oprogramowaniu analitycznym, drapiąc się w głowę i zastanawiając się, co zrobiła źle. Dlaczego jej dobrze zaprojektowana strona internetowa, pełna atrakcyjnych treści o wysokiej jakości, nie przyciąga odwiedzających? Dla doświadczonego webmastera odpowiedź jest prosta: brak wdrożenia odpowiednich technik optymalizacji pod kątem wyszukiwarek zazwyczaj skutkuje statystykami użytkowników palet. Nowy webmaster nauczyłby się sztuki optymalizacji pod kątem wyszukiwarek.

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych, częściej określana jako SEO, to proces projektowania strony internetowej w taki sposób, aby roboty wyszukiwarek internetowych uznały twoją treść za godną wysokiej pozycji. Boty wyszukiwarek stale przeszukują Internet w celu znalezienia najbardziej odpowiedniej jakości treści z najbardziej renomowanych stron internetowych. Wyszukiwarki, takie jak Google, nadają każdej stronie ranking, który wynika nie tylko ze statystyk ruchu, ale także z danych, takich jak słowa kluczowe w metatagach, tytułach i nagłówkach. Gęstość słów kluczowych w samej treści jest również głównym czynnikiem, ale najważniejszym aspektem branym pod uwagę przez algorytmy wyszukiwarek jest liczba wysokiej jakości linków do Twojej witryny. Linki zwrotne z witryn o wyższej randze będą skutkowały wyższą pozycją na Twojej stronie.

Ponieważ liczba linków jakościowych do strony internetowej jest najważniejszym punktem odniesienia przy określaniu pozycji lub pozycji w wynikach wyszukiwania, jako webmaster skupiasz się na otrzymywaniu linków z wysokiej jakości stron internetowych. Najłatwiejszym sposobem zapewnienia wysokiej jakości linków zwrotnych, a co za tym idzie, wyższego rankingu witryny, jest marketing artykułów. Artykuł marketingowy to proces pisania artykułów i przesyłania ich do wydawców ezine oraz katalogów artykułów, dzięki którym artykuły są dostępne dla blogów i innych wydawców internetowych do przedruku. Chociaż wydawcy nie płacą za prawo do ponownego drukowania artykułów, zwrot następuje w formie wysokiej jakości linków do Twojej witryny. Witryny takie jak EzineArticles.com, wysoko oceniane przez Google, umożliwiają wydawcom wydrukowanie Twojego artykułu, pod warunkiem, że wydawca umieści w polu autora twoje źródło zawierające adres URL do Twojej witryny. Otrzymujesz nie tylko jakościowe linki zwrotne z samego katalogu artykułów, ale także od wydawców & # 39; strony internetowe.

Prawdopodobnie wiesz z własnego doświadczenia, że ​​większość ludzi nigdy nie wychodzi poza pierwszą stronę wyników wyszukiwania. Dlatego nie chcesz ustawiać mniej niż pierwszej strony. Jeśli używasz niszowych słów kluczowych z niewielką konkurencją, masz prawie gwarantowane wyniki wyszukiwania na pierwszej stronie. Gdy ludzie wyszukają Twoje słowa kluczowe, znajdą tam Twój artykuł z linkiem do Twojej witryny! Ruch, który będziesz wtedy cieszyć, zadziwi Cię. Ponadto ruch będzie się mnożył wraz z każdym przesłanym artykułem, dopóki ruch i liczba linków zwrotnych nie będą wkrótce umieszczać witryny na pierwszej stronie.