8 najlepszych porad SEO dla webmasterów

Istnieje wiele porad dla twórców stron internetowych … niektóre bezpłatne, a niektóre bardzo drogie! Skąd wiesz, co działa? Jeśli ktokolwiek powie Ci, że może zagwarantować, że Twoja witryna znajdzie się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania, bądź ostrożny – to kłamstwo, chyba że w sponsorowanych wynikach płacisz za reklamę! Nikt nie może zagwarantować wyników w naturalnych wyszukiwarkach, jak dowiedziałem się po wydaniu 600 funtów na moją kartę kredytową. Na szczęście udało mi się odzyskać całkowitą kwotę z pomocą mojej firmy obsługującej karty kredytowe. Jeśli jesteś gotów poświęcić czas i wysiłek na zoptymalizowanie własnej strony internetowej, możesz ją znaleźć w MSN, Google i innych najlepszych wyszukiwarkach. Będziesz potrzebował trochę cierpliwości … zmiany w witrynie mogą zostać rozpoznane przez wyszukiwarki. Nie musisz płacić, aby promować swoją stronę. Twoje koszty eksploatacji mogą być utrzymane na niskim poziomie dzięki budżetowemu hostingowi i własnej pracy SEO. Oto 8 moich najlepszych wskazówek, które pomogą Ci w drodze!

1. Tytuł strony internetowej – będzie to nagłówek znaleziony w wynikach wyszukiwania. Zrób z niego zdanie opisowe zawierające główne słowa kluczowe. Ogranicz tytuł do 80 znaków (łącznie ze spacjami), aby był „przyjazny robotowi”.

2. Opis strony – będzie to opisowy tekst znaleziony w wynikach wyszukiwania, dzięki czemu będzie atrakcyjny dla potencjalnych klientów i zawierać 2 lub 3 główne słowa kluczowe. Zalecane maksimum to 200 znaków (łącznie ze spacjami).

3. Słowa kluczowe – używaj słów odpowiednich do strony internetowej, wyobraź sobie, jakich słów klienci będą szukać i używać. Zalecane maksimum to 20 słów kluczowych.

4. Szybkim sposobem sprawdzenia liczby znaków jest skopiowanie i wklejenie do pakietu edytora tekstu, takiego jak Microsoft Word – zaznacz tekst, kliknij „Narzędzia”, „Liczba słów”, aby uzyskać wyniki.

5. Wyszukiwarki sprawdzają spójność między znacznikami kafelków / opisami witryn a rzeczywistą zawartością strony. Używaj słów kluczowych w opisowym tekście, który pasuje do tych w tagach Tytuł i Opis.

6. Nazwa domeny: jeśli nazwa Twojej witryny zawiera jedno lub więcej głównych słów kluczowych, może to pomóc w ulepszeniu wyników wyszukiwania. Możesz wybrać nazwę, którą klienci mogą łatwo zapamiętać, aby mogli łatwo znaleźć Cię w Internecie i polecić znajomym!

7. Tagi Alt – dodaj opis do obrazów i dołącz główne słowa kluczowe.

8. Zbadaj konkurentów … wyszukaj słowa kluczowe i zobacz, które firmy są wymienione na pierwszej stronie wyników. Jeśli na liście znajduje się duża liczba wyników, warto rozważyć użycie różnych fraz kluczowych, aby kierować reklamy na rynek bardziej niszowy z mniejszą liczbą wyników.